دردسر بزرگ پیکهای اسنپ باکس برای مشتریان
قطعا برای شما پیش آمده است که از اسنپ باکس، سفارش داشته باشید و از نزدیک متوجه طرز برخورد برخی رانندگان باشید. تعدادی از رانندگان اسنپ در قسمت اسنپ باکس، برخورد مناسبی با مشتریان ندارند و مشتریان از این طرز برخورد ناراضی هستند.

قطعا برای شما پیش آمده است که از اسنپ باکس، سفارش داشته باشید و از نزدیک متوجه طرز برخورد برخی رانندگان باشید. تعدادی از رانندگان اسنپ در قسمت اسنپ باکس، برخورد مناسبی با مشتریان ندارند و مشتریان از این طرز برخورد ناراضی هستند.
به گزارش سرانه، زمانی که یک بسته را از مبدا مشخص به مقصد مشخص ارسال کردیم، پیک با ما تماس گرفت و اعلام کرد که بسته رسیده است. بعد از گذشت حدود ۳۰ ثانیه، تماس دوم را گرفت و اعلام کرد: آقا نمیخوای بسته رو تحویل بگیری؟؟ زمانی که این طرز صحبت را از این شخص دیدم، اعلام کردم که در راه هستند و الان بسته را تحویل میگیرند. دقیقا بعد از گذشت حدود ۴۰ ثانیه، مجدد تماس گرفت و گفت: ما علاف شما نیستیم و قرار میست برای هر بسته این زمان معطل باشیم. البته چنین موضوعی در چند سفارش قبل نیز تکرار شده بود.
بعد از این ماجرا، با اسنپ تماس گرفتیم. اما فقط تلفن گویا بود و هیچ کارشناسی به ما پاسخ نداد. چنین برخوردی از یک سرویس برای اپلیکیشنی مانند اسنپ که خود را بهترین میداند، جای تاسف دارد. تاسف برای اسنپ و تعدادی از رانندگان اسنپ باکس که طرز برخورد با مشتری را بلد نیستند.
خوب است که این اپلیکیشن، به جای آنکه فقط به دریافت پول فکر کند، کمی هم آداب برخورد با مشتری را به رانندگان خود یاد دهد و برایشان کلاسهای دایر کند و در آن برخورد با مشتری را یاد دهد. حداقل، صدای مشتریان را فعال کنید تا بتوانیم اعتراض خود را ثبت کنیم. تاسف برای این اپلیکیشن. تاسف...