فاجعه جدید در ایران رقم خورد
حتی اگر تلویزیون هم تماشا نکنید، حتما در بیلبورهای سطح شهر چشمتان به بیلبورهای تبلیغاتی فرش افتاده. همانهایی که حالا حسابشان از شماره خارج شده و در این مطلب اتفاقا قرار است به سراغشان برویم. با رشتهتوئیت میلاد شیراوند (فعال رسانهای) در این باره همراه باشید.

*رسمالخط نویسنده در این متن رعایت شده است.
بعد از شهر لوازم فلانی، مهد لوازم فلانی، سرای فلانی و ... تلویزیون به تازگی چشممون رو به جمال یه اسم جدید هم روشن کرده. وقتی استراتژی صنعتی درست نداری، گرفتار واسطه های بیشمار میشی که سطوح قیمت کالای مونتاژی بی کیفیت رو بینهایت میبرن بالا و با آفرهای قسط و .. از دولت یک سازمان بی بخار و غیر حمایتی میسازن که باید از بخش خصوصی، احترام به ملت رو یاد بگیره!
اگر براتون سواله که چرا تمام آگهی های تلویزیون توسط فروشندگان فرش با شیوههای فروش مختلف تصاحب شده به این گزارش مرکز پژوهشهای اتاق مشهد باید توجه کرد که حدود ۱۱۰۳ واحد فعال در کشور وجود دارن که در نوع خودش یک فاجعه رو نشون میده. یعنی اغلب این فروشندههای خوشرنگ و لعاب، ابدا تولیدکننده فرش نیستند و از طریق سرمایههایی که دارند، دلالی فرش رو به شیوهای مدرن راه اندازی کردن. اینها فرش رو با قیمتهای بسیار نازل از کارخونههایی که وابستگی شدید ارزی میگیرن و با سودهای چندصد درصدی و از طریق شیوههای اغواکننده فروش به ملت میفروشند.