سرآمد انتخاب هوشمندانه

پایان 13 ساله یک دوران: کری آرمور را ترک کرد!

پایان همکاری استیفن کری و آندر آرمور برای راه اندازی برند مستقل.

پایان 13 ساله یک دوران: کری آرمور را ترک کرد!

استیفن کری، ستاره نامدار بسکتبال NBA، و برند آندر آرمور به همکاری طولانی‌مدت خود پایان می‌دهند. این دو نهاد اعلام کردند که برند «کری برند» از این پس به‌صورت مستقل از آندر آرمور فعالیت خواهد کرد. همکاری میان این بسکتبالیست پرافتخار و شرکت پوشاک ورزشی که از سال 2013 آغاز شده بود، بدین ترتیب خاتمه می‌یابد.

قدردانی کری از آندر آرمور و تأکید بر مأموریت برند

استیفن کری در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از آندر آرمور به دلیل باور به او از ابتدای دوران حرفه‌ای‌اش و فراهم کردن فرصت ساختن چیزی فراتر از یک کفش، ابراز داشت: "کری برند با هدف ایجاد تغییر مثبت در بازی تأسیس شد و طی پنج سال گذشته توانستیم تأثیرگذاری مثبتی بر کودکان، جوامع و ورزش بسکتبال داشته باشیم."

وی همچنین تأکید کرد که مأموریت و تعهد او نسبت به کری برند تغییری نخواهد کرد و روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود. کری از آینده‌ای هیجان‌انگیز خبر داد که بر رشد و حمایت از نسل بعدی متمرکز است.

عرضه آخرین محصول مشترک در فوریه 2026

بر اساس توافق جدید میان طرفین، آندر آرمور آخرین محصول مشترک تحت عنوان «کری برند 13» را در فوریه سال 2026 عرضه خواهد کرد.

تمرکز مجدد آندر آرمور بر برند اصلی

کوین پلانک، مدیرعامل آندر آرمور، نیز در بیانیه‌ای ضمن ابراز افتخار از همکاری با استیفن کری که نقشی فراتر از یک سفیر در مقام رئیس کری برند ایفا کرده بود، عنوان کرد: "او در کنار تیم ما برندی کم‌نظیر با اعتبار، تأثیر اجتماعی و عملکرد بالا ساخت."

پلانک افزود: "این لحظه برای آندر آرمور فرصتی است تا بر بازسازی و تمرکز مجدد بر برند اصلی خود در دوره‌ای حساس تمرکز کند و برای استیفن نیز زمان مناسبی است تا مسیر برند خود را بر اساس دیدگاه شخصی‌اش پیش ببرد."

پیشینه همکاری و راه‌اندازی برند اختصاصی

استیفن کری در سال 2013 پس از عدم تمایل نایکی به تولید کفش اختصاصی با نام او، به آندر آرمور پیوست؛ تصمیمی که مسیری نو در صنعت کفش بسکتبال گشود. او در سال 2020، برند اختصاصی خود را با همکاری آندر آرمور راه‌اندازی کرد.

ارسال نظر