ایرانخودرو خودروهای پرطرفدار خود را امنتر میکند؟ جزئیات طرح پنهان!
ایرانخودرو با بازنگری طراحی قطعه محافظ بخاری، ایمنی خودروهای فرسوده را با رفع مشکل نشت آب سیستم گرمایشی از طریق خدمات پس از فروش بهبود میبخشد.
ایرانخودرو در اقدامی پیشگیرانه و داوطلبانه، نسبت به تعویض قطعه محافظ سیستم گرمایشی در بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه از محصولات خود اقدام میکند.
ارتقای ایمنی در دستور کار ایرانخودرو
این اقدام که بخشی از مسیر تازهی این شرکت در بازتعریف مسئولیت اجتماعی و استقرار استانداردهای نوین ایمنی است، با هدف فراهم کردن بالاترین سطح حفاظت از سرنشینان در تمامی شرایط عملکردی صورت میگیرد.
ریشه یابی و رفع مشکل محافظ بخاری
بررسیهای فنی و میدانی نشان دادهاند که در شرایط خاص، بهویژه در خودروهایی با عمر بالا یا تعمیرات غیر استاندارد، احتمال آسیب به قطعه محافظ بخاری وجود دارد که میتواند منجر به نشت آب گرم در محدوده کنسول خودرو شود. اگرچه بروز این اتفاق بسیار محدود بوده است، ایرانخودرو تصمیم گرفته است فارغ از منشا موضوع، بهصورت پیشگیرانه و داوطلبانه، این قطعه را در تمامی خودروهای تولید شده از حدود ۲۴ سال گذشته تعویض کند. این فرآیند بدون دریافت هیچ هزینهای از مشتریان انجام خواهد شد.
تضمین ایمنی محصولات گذشته و آینده
با وجود اینکه قطعه مورد اشاره از ابتدای تولید خودروی ۲۰۶ و مطابق با طراحی و استاندارد شرکت پژو بر روی این خودروها نصب میشده است، این اقدام پیشگیرانه جدید، نشاندهنده رویکرد مدیریت جدید شرکت در توجه به ایمنی محصولات گذشته و ایجاد اطمینان برای تمامی مشتریان، بدون در نظر گرفتن سال تولید خودرو است.
مشخصات قطعه جدید
قطعه جدید با طراحی بازنگریشده و جنس مقاومتر، بهگونهای ساخته شده است که در هر شرایطی در برابر فشار سیستم گرمایشی مقاومت دارد و از نشت احتمالی جلوگیری میکند.
اجرای مرحلهای و اطلاعرسانی
این برنامه بهصورت مرحلهای و منظم در سراسر کشور اجرا میشود تا مشتریان بتوانند در شرایطی آرام و بدون ازدحام، از خدمات تعویض قطعه مورد نظر بهرهمند شوند. در مرحله نخست، خودروهای تولیدی سالهای ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۰ در اولویت اجرای طرح قرار دارند و تمامی هزینههای قطعه و اجرت نصب بهطور کامل توسط ایرانخودرو پرداخت میشود. زمانبندی مراحل بعدی، متناسب با ظرفیت شبکه خدمات پس از فروش، از طریق وبسایت رسمی ایرانخودرو و پیامک اطلاعرسانی خواهد شد.
نحوه اطلاع از وضعیت و زمان مراجعه
مشتریان محترم میتوانند با مراجعه به وبسایت رسمی ایرانخودرو یا تماس با شماره ۰۹۶۴۴۰، از وضعیت مشمول بودن خودروی خود اطلاع یافته و زمان مراجعه به نمایندگی را دریافت کنند.
بازنگری سیستم بخاری در محصولات جدید
در همین راستا، طراحی سیستم بخاری در محصولات جدید ایرانخودرو نیز بازنگری شده است تا از تکرار چنین شرایطی در محصولات جدید جلوگیری شود. این تغییر، بخشی از برنامه تحول کیفی ایرانخودرو است که با هدف افزایش سطح ایمنی و ارتقای استانداردهای ایمنی و رضایت مشتری در حال اجراست.
تاکید بر نگهداری اصولی خودرو
ایرانخودرو همچنان بر اهمیت نگهداری اصولی خودرو، استفاده از قطعات و مواد استاندارد و مراجعه به نمایندگیهای مجاز تاکید میکند.
اعتماد مشتریان، اولویت اصلی
تیم مدیریتی ایرانخودرو ضمن قدردانی از همراهی مشتریان، بر این باور است که اعتماد در رفتار صادقانه، اقدام مستمر و احترام به مشتری ساخته میشود.