لوموند افشا کرد: پشت پرده هواداران ربع پهلوی؛ لشکر فالوورهای اجارهای!
تبلیغات رسانهای پروژههای خارجی شکاف واقعیت جامعه ایران و عدم اعتماد عمومی را در پی دارد.
یک گزارش جدید حاکی از آن است که پروژههای مرتبط با کشورهای خارجی، علیرغم تبلیغات رسانهای گسترده، از جایگاه مستحکمی در جامعه ایران برخوردار نیستند.
شکاف میان تبلیغات و واقعیت
این گزارش با بررسی و تحلیل جامع، به صراحت نشان میدهد که رویکردها و طرحهای وارداتی، حتی با وجود مانورهای رسانهای پرحجم، نتوانستهاند نفوذ و پذیرش قابل توجهی در میان اقشار مختلف جامعه ایران پیدا کنند.
عدم موفقیت در جذب اعتماد عمومی
یافتههای این پژوهش بر این نکته تأکید دارند که حجم بالای پوشش رسانهای این گونه پروژهها، نتوانسته است ارتباط معناداری با واقعیتهای اجتماعی و نیازهای واقعی مردم ایران برقرار کند و در نهایت، اعتماد عمومی را به دست نیاورده است.