فاش شد: میلیاردرهای اسرائیلی در آمریکا چه نقشهای کشیدند؟
اسرائیل و آمریکا با استفاده از هوش مصنوعی و شبکههای اجتماعی در کمپینهای انتخاباتی دونالد ترامپ هزینههای بینالمللی را افزایش دادند.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی جزئیات هزینههای هنگفت تلآویو برای بهبود وجهه خود در آمریکا را فاش کرد.
سرمایهگذاری برای ترمیم چهره بینالمللی
بر اساس اسناد موجود، رژیم صهیونیستی میلیونها دلار برای ترمیم چهره خود در ایالات متحده هزینه میکند. این سرمایهگذاریها پس از کاهش حمایت بخش راستگرای محافظهکار از این رژیم در پی جنگ غزه آغاز شده است.
استفاده از تکنولوژی و شبکههای اجتماعی
در راستای این تلاشها، تلآویو با شرکتهای آمریکایی برای طراحی کمپینهایی با هدف تأثیرگذاری بر میلیونها مسیحی فعال در کلیساها تماس گرفته است. این کمپینها از طریق ایجاد سیستمهای رباتیک برای انتشار پیام در شبکههای اجتماعی و همچنین تأثیرگذاری بر نتایج جستجوی هوش مصنوعی مانند "چت جیپیتی" عمل میکنند.
همکاری چهرههای سیاسی
گزارشها حاکی از آن است که یکی از مدیران سابق کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، در این سرمایهگذاریها و ارائه خدمات به رژیم صهیونیستی مشارکت دارد.