سرآمد انتخاب هوشمندانه

اهالی رسانه به پویش «نه به تصادف» پیوستند

با ابتکار معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از اهالی رسانه به پویش ملی «نه به تصادف» پیوستند تا با فرهنگ‌سازی، نقش رسانه‌ها در کاهش سوانح رانندگی پررنگ‌تر شود.

محمدرضا نوروزپور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: این پویش یک مسئولیت اجتماعی است. باید به خودمان و دیگران یادآوری کنیم که رانندگی ایمن یک ضرورت است. نباید هنگام خستگی یا نقص فنی خودرو رانندگی کنیم و از سرعت غیرمجاز پرهیز کنیم.

علی متقیان، مدیرعامل مؤسسه مطبوعاتی ایران: ما باید مبلغ این فرهنگ باشیم. برای ترویج یک ارزش، ابتدا خودمان باید به آن پایبند باشیم.

بیژن مقدم، مدیرمسئول پایگاه خبری الف: این کمپین باعث می‌شود که بخش زیادی از فعالان رسانه‌ای کشور درگیر موضوع ایمنی رانندگی شوند و فرهنگ رانندگی ایمن ارتقا یابد.

مسعود فاتح، مدیرمسئول پایگاه خبری سیتنا: این حرکت ملی با ابتکار معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد آغاز شده و می‌تواند مقدمه‌ای برای یک تغییر فرهنگی باشد.

 

ارسال نظر