افشاگری حدادی: استراتژی جنجالی باشگاه برای جلب اعتماد هواداران چیست؟
مدیرعامل جدید پرسپولیس با اتحاد هواداران و کنسرسیوم بانکی سر و کار دارد.
پیمان حدادی، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس، پس از انتصاب خود، ضمن تشکر از اعتماد اعضای کنسرسیوم بانکی و هیئت مدیره، بر اولویت جلب رضایت هواداران تأکید کرد.
تلاش برای تعالی پرسپولیس و جلب اعتماد هواداران
حدادی در گفتوگو با وبسایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: "قبل از هر چیز باید از اعتماد و محبت اعضای کنسرسیوم بانکی، آقای احمدی، مدیرعامل بانک شهر که نماینده کنسرسیوم هستند و همکاران هیئت مدیره تشکر و قدردانی کنم. در کنار تمام اعضای هیئت مدیره نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا با انجام امور به بهترین شکل ممکن در نهایت تعالی پرسپولیس و رضایت خاطر هواداران رقم بخورد، چون در نهایت آنچه برای همه این تشکیلات در درجه نخست اهمیت قرار دارد، جلب اعتماد هواداران است. این مهمترین استراتژی باشگاه است."
اهمیت اتحاد و انسجام هواداران
مدیرعامل پرسپولیس همچنین بر ضرورت اتحاد و انسجام هواداران تأکید کرد و گفت: "در این شرایط فکر میکنم مهمترین مسئله اتحاد و انسجام بین هواداران است. مجموعه پرسپولیس، به ویژه تیم به شدت نیاز به حمایت و انرژی هواداران دارند. مهم است همه احساس کنند پرسپولیس به طور همه جانبه تحت حمایت هواداران بوده و این در پیشرفت کار و رشد تیم بسیار تاثیرگذار است."