سرآمد انتخاب هوشمندانه

چند هزار دستگاه ماشین آلات، زیر پای زلزله و سیل! (پشتوانه ایمنی راه‌ها در خطر است)

بهبود کیفیت روسازی راه‌ها و عمر آسفالت با نظارت بر ماشین‌آلات راهداری و پیمانکاران.

چند هزار دستگاه ماشین آلات، زیر پای زلزله و سیل! (پشتوانه ایمنی راه‌ها در خطر است)

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر ضرورت تحول در نگاه به کیفیت راه‌ها و افزایش عمر روسازی تاکید کرد.

ارزش ۹۰۰ همتی راه‌های کشور نیازمند رویکردی نوین در کیفیت

اروجعلی علیزاده، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در هفدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات که برگزار شد، با اشاره به ارزش ۹۰۰ هزار میلیارد تومانی راه‌های کشور، بر ضرورت تغییر رویکرد در کیفیت راه‌ها و روسازی تاکید کرد. وی با بیان اینکه در حوزه آسفالت، پیمانکاران نقش اجرایی دارند، افزود: "ما باید در زمینه مشاوران و پیمانکاران تغییر رویکرد بدهیم و آموزش مستمر یکی از عوامل کلیدی در تضمین کیفیت پروژه‌ها است."

هدف‌گذاری برای افزایش عمر روسازی به ۴ سال

علیزاده با اشاره به اهمیت افزایش عمر روسازی راه‌ها، بیان کرد: "اگر بتوانیم عمر روسازی را از ۳ به ۴ سال افزایش دهیم، گام بزرگی در ارتقای کیفیت برداشته‌ایم. در واقع جاده‌ای که ۱۲ سال سطح خدمت مطلوبی به مردم ارائه دهد از نظر ما مطلوب است."

نوسازی ماشین‌آلات راهداری؛ گامی در جهت ارتقای کیفیت

معاون راهداری، ماشین‌آلات را یکی از ارکان اصلی کیفیت در زنجیره روسازی دانست و گفت: "در راستای نوسازی تجهیزات، اقدامات مؤثری انجام شده است و در حال حاضر حدود ۱۰ هزار دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در کشور داریم و از سال گذشته تاکنون حدود ۱۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات نو خریداری شده است."

نقش حیاتی پیمانکاران در رفع موانع

در پایان، علیزاده با اشاره به نقش پیمانکاران در تحقق اهداف سازمانی تاکید کرد: "با وجود محدودیت‌ها، اگر پیمانکاران همت کنند، می‌توان بخشی از مشکلات موجود را برطرف کرد."

ارسال نظر